htc - quietly brilliant Touch Group עגלת קניות

תמיכה טכנית ללקוחות HTC

תמיכה טכנית ללקוחות HTC

תמיכה טכנית ללקוחות HTC

יש בידכם מכשיר HTC ונתקלתם בבעיה טכנית? לפניכם 2 דרכים לצורך תיקון HTC בישראל:

 

קבלת קהל (בתיאום מראש)

 

מענה טלפוני: ימים א-ה 17:30-09:00

שעות קבלת קהל: ימים א-ה  09:00 - 17:00

 

חשוב! 

לקוחות יקרים, יש לוודא בטרם הגעתכם,  כי ביצעתם גיבוי לכל תכולת המכשיר שלכם. לא ייעשו גיבויים מטעמנו.

מעבדת תיקונים למכשירי HTC

רכשתם מכשירכם דרכינו או שמכשירכם אינו תחת אחריות,

הנכם מוזמנים לפנות למעבדת התיקונים שלנו לקבלת שירות,

שולחים מייל לכתובת: [email protected]
בגוף המייל יש לכתוב את הפרטים הבאים:

שם ומשפחה
מקום ומועד רכישת המכשיר
פרטי התקלה
מס' IMEI (על מנת להשיג מס' זה יש לחייג # 06 #* או לבדוק במדבקה שנמצאת תחת הסוללה)
כמובן אל תשכחו להשאיר מס' טלפון כדי שנציג מטעמנו יחזור אליכם

** שימו לב, שירות התיקונים אינו כולל מכשירים חלופיים.

 

תיקון מכשיר HTC אשר נקנו דרך משווקים לא רשמיים שלנו

במידה ורכשתם מכשיר  שלא דרכינו  אך הוא נמצא באחריות  ניתן לתקן אותו במעבדת השירות שלנו בתשלום של 199  ש''ח (תלוי בדגם המכשיר)
אם המכשיר  כבר לא נמצא בתקופת האחריות- עלות בדיקת המכשיר  הינה  99 ש''ח. לאחר הבדיקה במעבדה תועבר אליכם הצעת מחיר עם עלות התיקון, עלות הבדיקה תקוזז מעלות התיקון הסופי.

 

תיקון מכשיר HTC אשר נקנה באופן עצמאי והינו תחת אחריות HTC העולמית

במידה ורכשתם מכשיר באופן עצמאי והוא במסגרת אחריות HTC העולמית  באפשרותו לפנות לחו"ל לקבלת אישור לתיקון אצלנו.
 

לצורך קבלת התמיכה יש להורד את הקובץ המצורף, למלאו ולשלוח לנו אותו בחזרה בפקס: 077-55200-73

התיקון אצלנו כרוך בעלות כספית – עלות סמלית(עלות בדיקה ועבודה בלבד), תהליך התיקון לוקח מספר שבועות.

חשוב לציין - כי רק לאחר אישור מחו"ל – ניתן לפנות אלינו ישירות !!!

 

מכשירים ניתן להעביר ישירות או בדואר רשום לכתובת:

מצדה 7, בני ברק 

מיקוד 5126112

קליטת מכשיר מחייבת תאום מראש עם משרדינו בטלפון 077-5500075 ותשלום מראש עבור בדיקת מכשיר במידת הצורך.

שימו לב ! שליחת המכשיר מאריכה את  משך התיקון  במספר ימים, בתלוי בזמני המשלוח!

נשמח לעמוד לשרותכם.

 

"תקן IP68/IP67  הינו תקן העמידות של המכשיר בפני מים ואבק.

על אף היות המכשיר כזה העומד באותו תקן, יובהר כי האחריות נשוא תעודת האחריות לא תחול במקרים של הופעת קורוזיה במכשיר ו/או נזקי רטיבות אשר נגרמו כתוצאה מחדירתם למכשיר של מים ו/או נוזלים אחרים.

לשמירה על המכשיר מפני נזקי מים ואבק נא הקפידו על ביצוען של הוראות השימוש במכשיר ועל ההנחיות הבאות:

• אין לטבול את המכשיר במים עמוקים מ-1 מ' ולהשאירו במים למעלה מ-30 דקות.
• אין לחשוף את המכשיר למים הנעים בלחץ גבוה כגון מי ברז, גלי ים, מפלים וכיוצ"ב.
• במידה והמכשיר נחשף למים נקיים, יש לייבשו היטב באמצעות מטלית רכה, נקייה ויבשה. במידה והמכשיר נחשף לנוזלים אחרים, יש לנקותו היטב במים נקיים (שאינם זורמים בלחץ גבוה) ולייבשו באמצעות מטלית רכה, נקייה ויבשה. אי ביצוע הוראות אלו עלול לגרום לפגיעה בביצוע ובנראות המכשיר.
• במידה והמכשיר ונרטבו המיקרופון/הרמקול/ המקלט-עשוים להתרחש שיבושי קול ולכן טרם השימוש יש לייבש את המכשיר באמצעות מטלית רכה, נקייה ויבשה.
• במידה ונעשה במכשיר שימוש בזמן חשיפתו למים, מסך המגע, מערכת השמע ותכונות נוספות של המכשיר עשויים לפעול שלא כהלכה."